Amazing just the way you are.

心が折れるとはまさしくこのことでした。笑
2年弱つきあった彼氏に今週お別れを告げました。
最初はいい思いでもたくさんあったけど、
ここ半年くらいはつらいことばかりだったな。

自分さえ、我慢すればとか、これはきっと試練で、この先きっとよくなるとか
極力、悩まないように、気にしないようにしていたけど、心はいつも正直で。
何度も泣いたし、何度も考えた。

このままじゃ何も生まれないこと、そして、私の本来の魅力が相当損なわれていることに気がついたので、もうやめることにした。

支えてくれたウメ子と、話を聞いてくれたまっきー、本当にありがとう。
いつでもyou're fabulousといってくれる素敵な友達を持って幸せだなぁ。:)

Yes, I'm amazing just the way I am.

----------------------------------------------------------------
I broke up with my boyfriend this week.
It was a tough decision to say good bye to him because of course, partially I remember good memories, however, last six months, it was always hard for me to feel so.
I was always trying to think of it as some kind of challenges I faced, but my heart was always feeling strange that he is not my one to love. I couldn't do it anymore.

I want to say thank you to my best friends, and Mackey who said to me that I'm always fabulous.

Everybody is amazing just the way you are.


コメント